W podanym przez Urząd Patentowy RP wykazie - klasyfikacji nicejskiej - znak odnosi się do towarów i usług związanych z paliwem do pojazdów mechanicznych, usługami sprzedaży detalicznej w związku z paliwami, usługi tankowania paliwa do pojazdów, myciem pojazdów, myjniami pojazdów, usługami dystrybucji paliw, barami przekąskowymi, barami szybkiej obsługi.
Póki co, spółka otworzyła jedną stację w centrum logistycznym, z której korzysta sieć transportowa sieci handlowej.
Przy okazji warto dodać, że Dino Polska poszukuje specjalisty ds. paliw. Osoba ta będzie odpowiedzialna, m.in. za pomoc w projektach dotyczących rozwoju sieci w obszarze stacji paliw.
Sieć Dino liczy 2 340 sklepów, w tym 184 to markety otwarte od początku 2023 r. - Przychody ze sprzedaży w okresie I-III kw. 2023 r. wyniosły 19,0 mld zł i były o 34,4% wyższe niż rok wcześniej. Dynamika sprzedaży like-for-like (LfL) osiągnęła poziom 20,6%. Nakłady inwestycyjne związane głównie z rozwojem sieci przekroczyły 846 mln zł - czytamy w komunikacie Dino Polska.
Poprzednia
Następna