Wnioski można uzyskać w urzędach gmin, w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krotoszynie (Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Bud. Nr 3, pokój nr 20) oraz w Biuletynach Informacji Publicznej na stronach internetowych tych urzędów.
Do wniosku o udział w programie należy załączyć:
Program pokrywa 100% kosztów związanych z usunięciem wyrobów zawierających azbest (odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). Finansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowego pokrycia dachowego.
Wniosek na udział w Programie usuwania wyrobów zawierających azbest należy złożyć we właściwej Gminie ze względu na położenie nieruchomości, na formularzu stanowiącym załącznik do Regulaminu – Załącznik nr 1.
W związku z ograniczoną liczbą środków planowanych na realizację niniejszego zadania dopuszcza się możliwość niezrealizowania wszystkich wniosków. O zakwalifikowaniu się do projektu decyduje kolejność składania wniosków.
Termin składania wniosków do urzędów gmin do 31 marca 2023 r. Planowany termin realizacji zadania to ma - sierpień tego roku.
Źródło: powiat-krotoszyn.plPoprzednia
Następna