Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe (preferowane):
Znajomość procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych;
Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie realizacji inwestycji i jej rozliczenia;
Doświadczenie zawodowe w zakresie spraw wodociągowo-kanalizacyjnych oraz w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
Dobra znajomość obsługi komputera, w tym środowiska Windows i pakietu MS Office;
Prawo jazdy kat. B;
Dyspozycyjność, rzetelność, terminowość, skrupulatność, systematyczność, odpowiedzialność za zadania, samodzielność, kreatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie;
Odporność na stres.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie procesu inwestycyjnego:
a) Prowadzenie całości prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów kubaturowych oraz infrastrukturalnych, w tym:
odbiór, weryfikacja dokumentacji projektowej;
prowadzenie inwestycji (pozwolenie na budowę, nadzór inwestorski, realizacja inwestycji, bieżąca kontrola finansowa);
odbiór inwestycji i przekazanie do eksploatacji;
rozliczenie inwestycji;
prowadzenie sprawozdawczości w w/w zakresie.
b) Współdziałanie z właściwymi organami w sprawach nadzoru urbanistycznego, architektonicznego, budowlanego;
c) Przygotowywanie projektów umów w zakresie rozbiórek, remontów i inwestycji.
W zakresie zamówień publicznych:
a) Przyjmowanie wniosków z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) Przygotowywanie dokumentacji źródłowych (z wyłączeniem wniosku rozpoczynającego przedmiot zamówienia i określania wartości zamówienia) w postępowaniach zleconych przez inne komórki organizacyjne i przeprowadzanie postępowań, uczestnictwo w Komisjach przetargowych, a w szczególności publikacja ogłoszeń, prowadzenie dokumentacji postępowania, zawiadamianie o wynikach postępowania;
c) Przeprowadzanie postępowań na dostawy, usługi i roboty budowlane;
d) Współpraca z osobami odpowiedzialnymi merytorycznie;
e) Prowadzenie całości dokumentacji przebiegu postępowania przetargowego, ocena materiałów, sporządzanie protokołów przetargowych, kompletowanie dokumentów zamówień publicznych.
W zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych:
a) Przygotowywanie, kompletowanie i wysyłanie wniosków o środki pomocowe UE i inne w zakresie wynikającym z wieloletnich planów inwestycyjnych w zakresie gospodarki komunalnej;
b) Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przy opracowywaniu planów finansowych i przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
c) Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w ramach funduszy strukturalnych;
d) Współpraca z ekspertami w zakresie realizowanych zadań;
e) Bieżące monitorowanie realizacji wdrażanych programów;
f) Przygotowywanie konkursów,
g) Rozliczanie dotacji uzyskanych w ramach ogłaszanych konkursów.
Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a) Praca w wymiarze pełnego etatu;
b) Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
Pakiet socjalny;
Praca z profesjonalnym zespołem ludzi;
Możliwość rozwoju osobistego (kursy, szkolenia);
Brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV);
List motywacyjny;
Dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje
i umiejętności;
Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy;
Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: do 15.02.2022 r.
Sposób: wymagane dokumenty z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Inspektora do spraw zamówień publicznych i projektów ze środków zewnętrznych”
składać osobiście w kopercie lub pocztą elektroniczną na adres: kadry@pgkimkrotoszyn.pl
Miejsce: siedziba PGKiM Sp. z o.o. ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn.
Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
Oferty odrzucone zostaną zwrócone zainteresowanym na ich prośbę;
Aplikacje, które wpłyną do PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie po terminie nie będą rozpatrywane;
Spółka zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru.
Źródło: Ogłoszenie płatne
Poprzednia
Następna